Eenvoudig Communiceren

Zo'n 1,5 miljoen volwassen Nederlanders hebben moeite met lezen en schrijven. En steeds meer jongeren kampen met een leesachterstand. Eenvoudig Communiceren maakt informatie voor hen toegankelijk.

 
 

De maandelijkse column van Ralf Beekveldt

Hoe krijgt u uw leerlingen aan het lezen?
 

Hoe krijgt u uw leerlingen aan het lezen? Veel docenten worstelen met deze vraag heb ik gemerkt. U ook?

De ervaring leert dat het geen gemakkelijke opgave is. Maar het is zeker niet onmogelijk...
verder

Directeur Ralph BeekveldDirecteur
Ralf Beekveldt

 

Welkom

Hier vindt u informatie over onze makkelijk te lezen boeken en kranten. Heeft u een vraag voor ons? Aarzel niet en bel 020 520 60 70. Of stuur even een mailtje naar info@eenvoudigcommuniceren.nl.

Bekijk de najaarscatalogus met de nieuwste uitgaven.

Download hier de catalogus en de bestellijst.

Laatste nieuws
31 augustus 2010 Misdaadschrijver Appie Baantjer overleden
26 augustus 2010 Leuke nazomer-aanbieding
15 juli 2010 Unieke 10 voor Taal-editie rond eenvoudig Baantjer-boek
  verder 

Waarom Eenvoudig Communiceren?
Het is een misverstand om te denken dat iedereen goed leest. Zo'n 1,5 miljoen volwassen Nederlanders hebben grote moeite met lezen en schrijven: bijvoorbeeld dyslectici, inburgeraars en volwassenen die het lezen zijn verleerd. En steeds meer...  verder

Over ons
Al zestien jaar ontwikkelt Eenvoudig Communiceren makkelijk te lezen boeken en kranten voor mensen die moeite hebben met lezen. Onze dertien medewerkers produceren zo’n 20.000 uitgaven per jaar. En de kranten bereiken maandelijks 80.000 mensen...  verder

Misdaadschrijver Appie Baantjer overleden
Schrijver Appie (Albert Cornelis) Baantjer is op zondag 29 augustus 2010 overleden na een kort ziekbed. Baantjer werd op 16 september 1923 geboren op Urk.

Vanaf de jaren...  verder 
 
Ga naar de site van de Uitgeverij