Eenvoudig Communiceren

Zo'n 1,5 miljoen volwassen Nederlanders hebben moeite met lezen en schrijven. En steeds meer jongeren kampen met een leesachterstand. Eenvoudig Communiceren maakt informatie voor hen toegankelijk.

 
 
 
  Beroemde Liefdesverhalen

Tristan en Isolde
Een bewerking van Marian Hoefnagel 

Dit magische verhaal over een koningszoon, riddergevechten en ware liefde is naverteld in eenvoudige taal.

Op de dag van zijn geboorte raakt Tristan zijn ouders kwijt. Toch heeft hij een gelukkige jeugd. Hij leert graag en is overal goed in: zwaardvechten, schaken, paardrijden, vissen en schieten met pijl en boog. Als hij volwassen wordt, verovert hij met de hulp van andere ridders het koninkrijk van zijn gestorven ouders. Dan ontmoet hij zijn ware liefde Isolde. Een heftige, maar verboden liefde.

Gebonden | 87 pagina’s | 978-90-8696-069-9 | € 14.50
Bestel dit boek in de webwinkel.

Bekijk hier de eerste 10 pagina´s van Tristan en Isolde.

Download hier de lesbrief van Tristan en Isolde.


Romeo en Julia
Shakespeare

Romeo en Julia is het bekendste liefdesverhaal van de wereld. Het is eigenlijk een toneelstuk. Het verhaal speelt in Italië, in de 16de eeuw. Bij hun eerste ontmoeting worden Romeo en Julia meteen verliefd. Alleen hebben hun families al jaren ruzie. De liefde tussen Romeo en Julia mag niet bestaan. Maar Romeo en Julia kunnen niet meer zonder elkaar …

Gebonden | 88 pagina’s | ISBN 978-90-8696-058-3 | € 14,50
Bestel dit boek in de webwinkel

Download hier de eerste 10 pagina's van Romeo en Julia.

Download hier de lesbrief van Romeo en Julia.

 

picture this




Nieuw! Picture this
Een flitsende jongerenserie met heel veel beeld en heel weinig tekst. Zo zet u jongeren aan tot lezen. ... verder 
 
Ga naar de site van Communicatie & Advies