Eenvoudig Communiceren

Zo'n 1,5 miljoen volwassen Nederlanders hebben moeite met lezen en schrijven. En steeds meer jongeren kampen met een leesachterstand. Eenvoudig Communiceren maakt informatie voor hen toegankelijk.

 
 
 
  Volksverhalen

Verhalen van Nasreddin Hodja
De grappige verhalen van Nasreddin Hodja zijn in veel landen in het Midden-Oosten bekend. Met dit boek kunnen migranten hun eigen verteltraditie terugvinden in de taal van hun nieuwe land.
 
De imam Nasreddin Hodja speelt de hoofdrol in elk van de 22 vertellingen. Hij houdt de mensen graag een beetje voor de gek. En hij doet de dingen vaak anders dan normaal. Zit Nasreddin Hodja achterstevoren op zijn ezel? Dan zegt hij tegen de mensen dat de ezel achteruitloopt. Nasreddin Hodja verzint voor elk probleem een oplossing. Maar hij heeft wel zo zijn eigen manier om tot die oplossing te komen …

Met prachtige illustraties!
Bestel dit boek in de webwinkel.

Bekijk hier de eerste 10 pagina's van Verhalen van Nasreddin Hodja.

Download hier de lesbrief van Verhalen van Nasreddin Hodja.

 

picture this




Nieuw! Picture this
Een flitsende jongerenserie met heel veel beeld en heel weinig tekst. Zo zet u jongeren aan tot lezen. ... verder 
 
Ga naar de site van Communicatie & Advies