Eenvoudig Communiceren

Zo'n 1,5 miljoen volwassen Nederlanders hebben moeite met lezen en schrijven. En steeds meer jongeren kampen met een leesachterstand. Eenvoudig Communiceren maakt informatie voor hen toegankelijk.

 
 
 
  Kookboeken

Hamburgers & pilav, het multiculturele kookboek voor thuis en in de les
Deel 2 in onze kookboekenreeks bevat net als het eerste deel Hutspot en couscous eenvoudige recepten in begrijpelijke taal. Er staan gerechten in uit Nederland, Turkije, Amerika en Suriname. Het kookboek is bijna twee keer zo dik geworden, maar er zijn nog net zoveel recepten. Deze aangepaste vormgeving zorgt voor meer overzicht.
Bestel dit boek in de webwinkel


Hutspot & couscous,
het multiculturele kookboek voor thuis en in de les
Hutspot & couscous is een kookboek met eenvoudige recepten uit Nederland, Marokko, China en Italië. Dat past goed bij de diversiteit
aan culturen in Nederland. Bij elk land staan twee menu’s met een voor-, een hoofd- en een nagerecht. Het kookboek is geschikt voor mensen die moeilijk lezen. De teksten zijn kort, bondig en begrijpelijk. Het is een overzichtelijk boek met veel beeldmateriaal. 
Bestel dit boek in de webwinkel

Zelfstandig koken 
De kookboeken zijn geschikt voor leerlingen tijdens de kooklessen op school. Maar door de heldere opzet kan het kookboek ook
zelfstandig gebruikt worden. Per recept wordt stap voor stap beschreven hoe je het klaar moet maken. Ook staat bij elk recept een
lijstje met ingrediënten en een lijstje met gereedschappen die nodig zijn.

Bestellen
De prijzen vindt u in de webwinkel. Hier kunt u het boek ook bestellen. Bel voor meer informatie naar 020-520 6070. Of mail naar: marketing@eenvoudigcommuniceren.nl.

 

Werken in de keuken




Werken in de keuken is deel 1 in een nieuwe serie stagegidsen over werk. Iedere gids schetst een beeld van een stage in een bepaald werkveld. 

... verder 
 
Ga naar de site van Communicatie & Advies