Eenvoudig Communiceren

Zo'n 1,5 miljoen volwassen Nederlanders hebben moeite met lezen en schrijven. En steeds meer jongeren kampen met een leesachterstand. Eenvoudig Communiceren maakt informatie voor hen toegankelijk.

 
 
   |   | 
 
  Nieuwsoverzicht
[9 september 2010]  Extra begrijpelijk nieuws in 5 landelijke dagbladen
[31 augustus 2010]  Misdaadschrijver Appie Baantjer overleden
[26 augustus 2010]  Leuke nazomer-aanbieding
[15 juli 2010]  Unieke 10 voor Taal-editie rond eenvoudig Baantjer-boek
[6 juli 2010]  Vakantie-aanbieding juli
 

Valentijnsactie Beroemde Liefdesverhalen

Datum:  26 januari 2010
Bron: Eenvoudig Communiceren

Op 14 februari is het weer Valentijnsdag. Daarom geven wij korting op onze meest romantische serie: Beroemde Liefdesverhalen. De kortingsactie start vandaag en duurt tot en met 15 februari 2010.

Actiepakket
Bestel nu de twee titels in deze reeks samen voor maar € 20 (in plaats van € 29):

  • Romeo en Julia
    Het bekendste liefdesverhaal van de wereld in gewone taal. Dit verhaal zou iedereen eigenlijk een keer 'moeten' lezen, jong of oud.
  • Tristan en Isolde
    Een magisch verhaal over een koningszoon, riddergevechten en ware liefde. Naverteld in eenvoudige taal.

Bestel het actiepakket via onze webwinkel.


picture this




Nieuw! Picture this
Een flitsende jongerenserie met heel veel beeld en heel weinig tekst. Zo zet u jongeren aan tot lezen. ... verder 
 
Ga naar de site van Communicatie & Advies